Входження повітря в паливну систему транспортного засобу є серйозною проблемою, яка може призвести до майбутніх неполадок. Тому багато водіїв хочуть дізнатися, як правильно вивести повітря з паливної системи дизеля, щоб не завдати шкоди його конструкції.
Симптоми входження повітря в паливну систему
Для того щоб знати, як прокачати паливну систему дизельного двигуна в разі входження повітря, спочатку необхідно розібратися з основними симптомами цієї проблеми. Вхід повітря відбувається різними шляхами, тому важливо знати не лише як вивести повітря з паливної системи дизеля, але й знайти місце, звідки воно потрапляє.
Головною проблемою при входженні повітря в паливну систему дизельного двигуна є різноманітність наслідків. Неполадка може призвести до повного виходу двигуна з ладу або, навпаки, проявлятися лише періодично. Все залежить від обсягу вхідного повітря, яке потрапляє в паливну систему. Проте, незалежно від ситуації, результат неполадки завжди погіршується з часом, і двигун поступово виходить з ладу.
До основних “симптомів” входження повітря в паливну систему дизеля відносяться наступні:
- Легкий запуск двигуна, але нестабільна робота після запуску. Дизель часто заглушається, а оберти нестабільні, їхня зміна відбувається без систематичності. При натисканні на педаль газу реакція обмежена, і швидкість автомобіля не збільшується.
- Періодичне троїння двигуна. Він може не реагувати на акселератор або робити це з запізненням.
- Після тривалого періоду простою автомобіля, стартер доводиться довго крутити, щоб запустити двигун. З часом ця проблема загострюється, і двигун стає все важче запускати, поки він не перестає реагувати на дії водія.
Для точної діагностики вхідного повітря в паливну систему дизеля потрібно мати візуальний доступ до запчастин двигуна та вивчити обсяг подачі палива в циліндри. Це дозволить підтвердити, що дійсно відбувається вхід повітря.
Як визначити вхід повітря в паливну систему
Якщо ви хочете дізнатися, як завести дизельний двигун, якщо потрапило повітря в систему живлення, спочатку проведіть кілька тестів, щоб підтвердити проблему.
Один з класичних методів – тест через вихлоп. Принцип його дії досить простий:
- Відрізняйте стартер протягом хвилини, але не запускайте двигун.
- Перевірте вихлопний газ.
Якщо вихлопних газів немає, це означає, що потрібно вивести повітря з паливної системи дизеля. Оскільки двигуну не вистачає палива, яке постачає насос, це може призвести до виникнення проблем. Однак, якщо виділяється дим, коли пальник заблокований, це свідчить про іншу проблему – потрапляння мастила в циліндри.
Додатковим методом може бути тестування на шлангах:
- Вийміть трубки, якими подається паливо в циліндр і звідки видаляється із насоса.
- Замініть трубки новими, розташовуючи їхні кінці в ємності з паливом, яка повинна бути вище насоса високого тиску.
- Викрутіть болт і видаліть повітря за допомогою шприца.
- Запустіть двигун на кілька хвилин.
Якщо проблема залишається, це означає, що насос високого тиску регулярно втягує повітря. Для виявлення причини цієї неполадки необхідно провести детальні діагностику.
Щоб усунути вхід повітря в паливну систему дизеля, необхідно чітко розуміти, що джерело цієї проблеми може бути різним. Ризик поломки залежить від тривалості експлуатації і року випуску транспортного засобу, а також від кількості відпрацьованого ресурсу його компонентів.
Як видалити повітря з паливної системи дизеля
Вирішення проблеми з пробкою в дизельному двигуні – це складний процес, який потребує від водія певних знань і навичок. Якщо ви не впевнені в своїх можливостях, то набагато краще буде прокачати паливну систему в дизелі на СТО. Досвідчені фахівці мають необхідні знання та інструменти, щоб допомогти з видаленням повітряної пробки з ТЗ.
Щоб запобігти подальшому заповітрюванню паливної системи дизеля, виконайте такі кроки:
- Демонтуйте трубки для подачі палива з обережністю, щоб не пошкодити їх.
- Погрузіть трубки в ємність з водою і спостерігайте за пузирками повітря.
- Поверніть трубки на місце, твердо закрутивши гвинти.
- Відкрутіть болт на фільтрі, щоб додати трохи солярки через отвір, а потім закрутіть його назад.
- Нещільно відкрутіть штуцерну гайку на форсунках, щоб вивести повітря.
- Запустіть двигун. Якщо все зроблено правильно, з форсунок буде литися паливо без повітряних пузирів.
Тепер ви знаєте, як розвоздушити дизельний двигун. Паливна система в дизелі грає ключову роль у стабільній роботі двигуна, тому регулярне прокачування може запобігти серйознішим проблемам з автомобілем.
Прокачування паливної системи дизеля: принцип роботи
Кожна деталь автомобіля має свій власний термін служби, а з часом паливна система (дизель) може заповітритися. Складність полягає в тому, що замість звичайного насоса подачі палива в дизелі працює паливний насос високого тиску. Існує багато різних типів ПНВТ з різним тиском та об’ємом палива. Замовити діагностику авто. Також важливо пам’ятати, що в дизельному двигуні немає свічок запалювання.
Недостатньо просто знати, як прокачати дизельний двигун від повітря. Кожна деталь паливної системи потребує своєчасної уваги.
Якщо проігнорувати проблему з заповітрюванням паливної системи, то з часом насос високого тиску може вийти з ладу. Це може призвести до серйозних витрат на ремонт. Тому вчасне виправлення проблеми – ключ до надійної роботи автомобіля.
Для того щоб система працювала безперебійно, слід регулярно обслуговувати відстійник і періодично зливати старе паливо. Це допоможе забезпечити правильну роботу паливної системи.
Як прокачати паливну систему: додаткові поради
Намагайтеся очищати різьбу зливної пробки в паливному баку автомобіля, щоб уникнути утворення течі. Також варто підтримувати бачок заповненим, щоб уникнути утворення конденсату в системі. Завжди використовуйте якісне паливо, щоб уникнути проблем з паливною системою.
Ці поради допоможуть вам тримати паливну систему дизеля в хорошому стані і збільшити термін її служби.