Входження повітря в паливну систему транспортного засобу є серйозною проблемою, яка може призвести до майбутніх неполадок. Тому багато водіїв хочуть дізнатися, як правильно вивести повітря з паливної системи дизеля, щоб не завдати шкоди його конструкції.

Симптоми входження повітря в паливну систему

Для того щоб знати, як прокачати паливну систему дизельного двигуна в разі входження повітря, спочатку необхідно розібратися з основними симптомами цієї проблеми. Вхід повітря відбувається різними шляхами, тому важливо знати не лише як вивести повітря з паливної системи дизеля, але й знайти місце, звідки воно потрапляє.

Головною проблемою при входженні повітря в паливну систему дизельного двигуна є різноманітність наслідків. Неполадка може призвести до повного виходу двигуна з ладу або, навпаки, проявлятися лише періодично. Все залежить від обсягу вхідного повітря, яке потрапляє в паливну систему. Проте, незалежно від ситуації, результат неполадки завжди погіршується з часом, і двигун поступово виходить з ладу.

До основних “симптомів” входження повітря в паливну систему дизеля відносяться наступні:

  1. Легкий запуск двигуна, але нестабільна робота після запуску. Дизель часто заглушається, а оберти нестабільні, їхня зміна відбувається без систематичності. При натисканні на педаль газу реакція обмежена, і швидкість автомобіля не збільшується.
  2. Періодичне троїння двигуна. Він може не реагувати на акселератор або робити це з запізненням.
  3. Після тривалого періоду простою автомобіля, стартер доводиться довго крутити, щоб запустити двигун. З часом ця проблема загострюється, і двигун стає все важче запускати, поки він не перестає реагувати на дії водія.

Для точної діагностики вхідного повітря в паливну систему дизеля потрібно мати візуальний доступ до запчастин двигуна та вивчити обсяг подачі палива в циліндри. Це дозволить підтвердити, що дійсно відбувається вхід повітря.

Як визначити вхід повітря в паливну систему

Якщо ви хочете дізнатися, як завести дизельний двигун, якщо потрапило повітря в систему живлення, спочатку проведіть кілька тестів, щоб підтвердити проблему.

Один з класичних методів – тест через вихлоп. Принцип його дії досить простий:

  1. Відрізняйте стартер протягом хвилини, але не запускайте двигун.
  2. Перевірте вихлопний газ.

Якщо вихлопних газів немає, це означає, що потрібно вивести повітря з паливної системи дизеля. Оскільки двигуну не вистачає палива, яке постачає насос, це може призвести до виникнення проблем. Однак, якщо виділяється дим, коли пальник заблокований, це свідчить про іншу проблему – потрапляння мастила в циліндри.

Додатковим методом може бути тестування на шлангах:

  1. Вийміть трубки, якими подається паливо в циліндр і звідки видаляється із насоса.
  2. Замініть трубки новими, розташовуючи їхні кінці в ємності з паливом, яка повинна бути вище насоса високого тиску.
  3. Викрутіть болт і видаліть повітря за допомогою шприца.
  4. Запустіть двигун на кілька хвилин.

Якщо проблема залишається, це означає, що насос високого тиску регулярно втягує повітря. Для виявлення причини цієї неполадки необхідно провести детальні діагностику.

Щоб усунути вхід повітря в паливну систему дизеля, необхідно чітко розуміти, що джерело цієї проблеми може бути різним. Ризик поломки залежить від тривалості експлуатації і року випуску транспортного засобу, а також від кількості відпрацьованого ресурсу його компонентів.

Як видалити повітря з паливної системи дизеля

Вирішення проблеми з пробкою в дизельному двигуні – це складний процес, який потребує від водія певних знань і навичок. Якщо ви не впевнені в своїх можливостях, то набагато краще буде прокачати паливну систему в дизелі на СТО. Досвідчені фахівці мають необхідні знання та інструменти, щоб допомогти з видаленням повітряної пробки з ТЗ.

Щоб запобігти подальшому заповітрюванню паливної системи дизеля, виконайте такі кроки:

  1. Демонтуйте трубки для подачі палива з обережністю, щоб не пошкодити їх.
  2. Погрузіть трубки в ємність з водою і спостерігайте за пузирками повітря.
  3. Поверніть трубки на місце, твердо закрутивши гвинти.
  4. Відкрутіть болт на фільтрі, щоб додати трохи солярки через отвір, а потім закрутіть його назад.
  5. Нещільно відкрутіть штуцерну гайку на форсунках, щоб вивести повітря.
  6. Запустіть двигун. Якщо все зроблено правильно, з форсунок буде литися паливо без повітряних пузирів.

Тепер ви знаєте, як розвоздушити дизельний двигун. Паливна система в дизелі грає ключову роль у стабільній роботі двигуна, тому регулярне прокачування може запобігти серйознішим проблемам з автомобілем.

Прокачування паливної системи дизеля: принцип роботи

Кожна деталь автомобіля має свій власний термін служби, а з часом паливна система (дизель) може заповітритися. Складність полягає в тому, що замість звичайного насоса подачі палива в дизелі працює паливний насос високого тиску. Існує багато різних типів ПНВТ з різним тиском та об’ємом палива. Замовити діагностику авто. Також важливо пам’ятати, що в дизельному двигуні немає свічок запалювання.

Недостатньо просто знати, як прокачати дизельний двигун від повітря. Кожна деталь паливної системи потребує своєчасної уваги.

Якщо проігнорувати проблему з заповітрюванням паливної системи, то з часом насос високого тиску може вийти з ладу. Це може призвести до серйозних витрат на ремонт. Тому вчасне виправлення проблеми – ключ до надійної роботи автомобіля.

Для того щоб система працювала безперебійно, слід регулярно обслуговувати відстійник і періодично зливати старе паливо. Це допоможе забезпечити правильну роботу паливної системи.

Як прокачати паливну систему: додаткові поради

Намагайтеся очищати різьбу зливної пробки в паливному баку автомобіля, щоб уникнути утворення течі. Також варто підтримувати бачок заповненим, щоб уникнути утворення конденсату в системі. Завжди використовуйте якісне паливо, щоб уникнути проблем з паливною системою.

Ці поради допоможуть вам тримати паливну систему дизеля в хорошому стані і збільшити термін її служби.

5/5 - (7 голосів)