Водії часто помічають сторонні звуки чи вібрації під час руху, які можуть вказувати на несправність у різних частинах автомобіля. Це стосується й гідропідсилювача керма, конструкція якого складається з декількох деталей, кожна з яких потенційно може зламатися. Найпоширенішим попереджувальним сигналом є свист, який вказує на зношення окремих елементів системи. Ремонт рейки. Звуки можуть з’являтися за різних обставин: на холодному двигуні, під час повороту чи руху автомобіля. У багатьох випадках причина криється в поганому натягу приводного ременя, тому першим кроком має бути його перевірка.
Як усунути свист приводного ременя гідропідсилювача керма?
Ця проблема вирішується досить просто і не потребує втручання в конструкцію самого насоса. Щоб усунути свист, достатньо правильно натягнути ремінь. Для цього потрібно:
- Викрутити верхнє кріплення насоса за допомогою шестигранника.
- Налаштувати оптимальний натяг, обертаючи регулювальний болт.
- Надійно закріпити кріплення після завершення регулювання.
Після декількох кілометрів пробігу рекомендується повторно перевірити стан натягу, навіть якщо звук зник. Це необхідно для уникнення можливого повторного ослаблення ременя через ненадійно закріплені елементи.
Причини появи свисту у гідропідсилювачі керма
- Недостатній рівень рідини. Найчастіше свист виникає під час повороту керма через низький рівень гідравлічної рідини. Рішенням є доливка до потрібного рівня. Важливо використовувати той самий тип рідини, який уже є в системі. Змішування різних типів може погіршити ситуацію.
- Зношення рульової рейки. У випадках, коли свист супроводжує поворот до упору, проблема може полягати в зношених підшипниках чи опорах. Це вимагає заміни компонентів, що краще довірити фахівцям.
- Втрата еластичності ременя. Навіть за правильного натягу ремінь може свистіти через природне старіння матеріалу. У таких випадках його слід обробити спеціальним кондиціонером для відновлення еластичності або замінити.
- Жиклер у насосі. Свист на холодному двигуні часто пов’язаний із несправністю клапана. Для його заміни необхідно злити рідину та прокачати систему після завершення робіт.
- Попадання повітря. Якщо в систему проникло повітря, насос створює шум, оскільки він розрахований виключно на роботу з рідинами. Проблему можна усунути шляхом прокачування системи. Для цього потрібно кілька разів повернути кермо до упору в обидва боки, відкривши кришку розширювального бачка.
Коли звертатися до професіоналів?
Якщо після перевірки та усунення можливих причин свист не зник, необхідно звернутися до спеціалізованого автосервісу. У компанії tutservice фахівці швидко діагностують проблему та виконають всі необхідні роботи: від регулювання натягу ременя до повного обслуговування системи. Ми гарантуємо прозорі ціни та пропонуємо витратні матеріали від надійних виробників.